Barion Pixel
Kategóriák

30 nap pénzvisszafizetési garancia

 

Próbáld ki az ózongenerátort vagy légtisztítót a saját problémádra 30 napig ingyen!
 

"Mennyi? 30!" Így kezdődik a vicc. De ez most nem tréfa. Mi komolyan vesszük azt, ami vásárlóinknak a legfontosabb. Legyen egy biztonság, hogy a felmerült problémáikra megvásárolt készüléket nem feleslegesen vásárolták meg.

Nem akarunk zsákbamacskát árulni. Számtalan kellemetlenség merül fel a háztartásokban, munkahelyeken, gépjárművekben, amelyeket meg lehet oldani készülékeinkkel. Azonban nem mindent. A több száz pozitív visszajelzés is azt mutatja, hogy hatékony módszer pl. a dohányszag megszüntetésére. Nagyon sok példát tudnánk felsorakoztatni, hogy hol milyen sikereket értek el, milyen módszerrel. Nagyon fontos, hogy a kezelés mikéntje és a hatékonysága függ a kezelt terület nagyságától és magától a problémától. Emiatt nem tudunk minden gond megoldására pontos leírást adni. Sőt bizonyos esetekben azt kell mondanunk, hogy nem jó rá. Ennek ellenére mindenkit arra biztatunk, így téged is: próbáld ki készülékünket akár több problémára is, nézd meg, hogy mire képes!

 


Rendeld meg, használd rendszeresen, tapasztald meg, és ha mégsem válik be neked: élj a 30 napos elállás lehetőségével, és mi visszafizetjük az árát! (Ennek pontos menetét az ÁFSZ -ben találod.) Nem 14 napról beszélünk, ahogy általában a webshopoknál szokás. Mi 30 napot vállalunk! 

 

Kíváncsian várjuk véleményed is, értékeld ózongenerátorainkat vagy légtisztítóinkat webshopunkon! Ha pedig kérdésed merül fel, tanácsot szeretnél kérni, hogy melyik készüléket válaszd, vagy hogyan használd, hívj bátran minket, segítünk! Rendeld meg, mi bízunk ózongenerátoraink sikerében, hiszen tudjuk, hogy nem egy, nem kettő, hanem akár még több problémára nyújthat megoldást nálad is a szobákban, pincében, garázsban, autóban... most és a jövőben, bármikor! 
 
 
 

Mi a teendőd a Szerződéstől való elállás (pénzvisszafizetési garancia) érvényesítése esetén:

  1. Ha úgy érzed, nem vagy  elégedett a megvásárolt termékkel, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot valamely elérhetőségünk egyikén! Megpróbálunk segíteni, hátha csak valamilyen félreértésből adódik a termékkel kapcsolatos elégedetlenség.
     
  2. Küldd vissza a terméket minden kiegészítőjével együtt központunkba (6725 Szeged, Textilgyári út 3.) úgy, hogy a csomag átvételekor cégünknek ne kelljen fizetni a csomag átvételekor, azaz te vállald a szállítás költségeit!
     
  3. A termék beérkezése után az ügyintéző kolléga felveszi Veled a kapcsolatot, és a hatályos kormányrendelet vonatkozó szabályozásait figyelembe véve a lehető legrövidebb időn belül visszafizetjük a termék árát. 
     
    További részletek a Vásárlási Feltételekben 
     
     
Rendezés: